Loonatic z Perłą Rynku FMCG
21 września w Warszawie odbyła się uroczysta gala wieńcząca tegoroczną edycję badań Perła Rynku FMCG i Perła Rynku Kosmetycznego. Na podstawie oceny przedstawicieli ponad 60 wiodących sieci handlowych i sklepów internetowych zostały wytypowane najbardziej obiecujące nowości roku.
Nasza firma do badania zgłosiła linię jednorazowych e-papierosów Loonatic, które w ocenie Jury uzyskały tytuł: Perła Rynku FMCG 2023 – srebro. To produkt dostępny w 10 wariantach smakowych, o pojemności 700 zaciągnięć. Co istotne, jako jedne z nielicznych urządzeń na rynku posiadają skuteczne zabezpieczenie przed dziećmi.
Z punktu widzenia właściciela marki, wyróżnienie to jest dla nas istotne ze względu na skrupulatność i wielowymiarowość oceny przeprowadzonej przez Jurorów. Badali oni m.in. skład, jakość, opakowanie, ekologiczność, funkcjonalność czy innowacyjność. Członkowie Jury wypowiadali się również na temat siły marki, marketingowego wsparcia produktu i wreszcie jego ceny.
W ten sposób uzyskaliśmy cenną wiedzę dotyczącą cech będących największymi atutami jednorazowych e-papierosów Loonatic. Jury zwracało też uwagę na rzeczy, które warto poprawić dopasowując je do oczekiwań rynku i retailerów.
Cieszymy się, że nasze produkty zdobyły zaufanie Jury, czego wyrazem jest Perła Rynku FMCG 2023. Jesteśmy też przekonani, że opinie Jurorów pozwolą nam na budowanie pozycji jednorazowych e-papierosów Loonatic na wysokokonkurencyjnym rynku.
Loonatic z Perłą Rynku FMCG
21 września w Warszawie odbyła się uroczysta gala wieńcząca tegoroczną edycję badań Perła Rynku FMCG i Perła Rynku Kosmetycznego. Na podstawie oceny przedstawicieli ponad 60 wiodących sieci handlowych i sklepów internetowych zostały wytypowane najbardziej obiecujące nowości roku.
Nasza firma do badania zgłosiła linię jednorazowych e-papierosów Loonatic, które w ocenie Jury uzyskały tytuł: Perła Rynku FMCG 2023 – srebro. To produkt dostępny w 10 wariantach smakowych, o pojemności 700 zaciągnięć. Co istotne, jako jedne z nielicznych urządzeń na rynku posiadają skuteczne zabezpieczenie przed dziećmi.
Z punktu widzenia właściciela marki, wyróżnienie to jest dla nas istotne ze względu na skrupulatność i wielowymiarowość oceny przeprowadzonej przez Jurorów. Badali oni m.in. skład, jakość, opakowanie, ekologiczność, funkcjonalność czy innowacyjność. Członkowie Jury wypowiadali się również na temat siły marki, marketingowego wsparcia produktu i wreszcie jego ceny.
W ten sposób uzyskaliśmy cenną wiedzę dotyczącą cech będących największymi atutami jednorazowych e-papierosów Loonatic. Jury zwracało też uwagę na rzeczy, które warto poprawić dopasowując je do oczekiwań rynku i retailerów.
Cieszymy się, że nasze produkty zdobyły zaufanie Jury, czego wyrazem jest Perła Rynku FMCG 2023. Jesteśmy też przekonani, że opinie Jurorów pozwolą nam na budowanie pozycji jednorazowych e-papierosów Loonatic na wysokokonkurencyjnym rynku.