Festiwalowe "lato" Mascotte
Wakacje powoli się kończą. Choć przed nami jeszcze kilka imprez, przyszedł czas na pierwsze podsumowania naszej "letniej" działalności pod szyldem Mascotte.
Aktywności staraliśmy się dobierać w taki sposób, by dotrzeć do jak największego grona potencjalnych użytkowników naszych produktów. Podobnie jak w zeszłym roku, skupiliśmy się na imprezach muzycznych, lub takich, których muzyka była integralną częścią. Nie ograniczyliśmy się też do jednego gatunku. Choć głównymi gatunkami były Hip-Hop i Reagge, to byliśmy też na imprezach, na których dominowały rockowe riffy czy muzyka elektroniczna. W ten sposób z marką Mascotte można było się spotkać na krakowskich Juwenaliach, Ostróda Reggae Festival, Mazury Hip-Hop Festiwal w Giżycku, Polish Hip-Hop Festival w Płocku (największa hip-hop’owa impreza w Polsce), Regałowisku w Bielawie oraz w Gdańsku na Baltic Games. Spotkać też nas można było na jednej z imprez cyklu Rooftop Party w Krakowie.
Podczas każdej z wymienionych imprez obecny był nasz team promocyjny oraz zielony namiot ,,3 x better”. Odbywały się w nim konkursy i prowadzona była sprzedaż produktów z oferty TTI Poland. Na strudzonych festiwalowiczów czekała strefa relaksu, w której mogli odpocząć na naszych niebieskich leżakach.
Wspomniane konkursy polegały na zwinięciu jak największej liczby papierosów w określonym czasie. Część konkursów odbywała się przy użyciu ,,Krzywozwijarki” , a część polegała na własnoręcznym wykonaniu skrętów. Można powiedzieć, że każdy kto wziął udział w konkursie zwyciężał, bo każdy startujący otrzymywał nagrodę, choć najlepsi mogli liczyć na bardziej wartościowe upominki.
W działaniach wspierały nas hostessy, które za wypełnienie prostej ankiety rozdawały bibułkę i drobne upominki. Dodatkowo, każda osoba, która pokazała naszym hostessom, że polubiła profil Facebook lub Instagram Mascote.International mogła liczyć na niespodziankę w postaci okularów przeciwsłonecznych. Już teraz, blisko 50% instagaramowych followersów jest z Polski. Biorąc pod uwagę, że nie zakończyliśmy jeszcze naszych działań, śmiało można stwierdzić, że osiągnęliśmy spory sukces.
Część czasu poświęciliśmy też na promocję kart aromatyzujących Frizc. Cieszy nas duże zainteresowanie i dobre opinie na temat tego produktu. Liczymy, że wpłynie to na zwiększone zapotrzebowanie na ten produkt.
Nasz harmonogram przewiduje jeszcze uczestnictwo w Up To Date Festival w Białymstoku, ale to nie znaczy, że to tam zakończymy nasz imprezowy sezon. Wiele wskazuje na to, że można będzie jeszcze nas spotkać w innych miejscach. Zapraszamy do śledzenia naszej strony, na której będziemy informować o nowych aktywnościach.
Nawet najbardziej szczegóły opis nie odda w pełni atmosfery imprez, dlatego zapraszam do odwiedzenia, dołączonej do tej aktualności Galerii oraz do galerii w zakładce Multimedia, gdzie umieściliśmy więcej zdjęć z podziałem na poszczególne imprezy, w których wzięliśmy udział.
Mascotte na wakacjach
Galeria
Festiwalowe "lato" Mascotte
Wakacje powoli się kończą. Choć przed nami jeszcze kilka imprez, przyszedł czas na pierwsze podsumowania naszej "letniej" działalności pod szyldem Mascotte.
Aktywności staraliśmy się dobierać w taki sposób, by dotrzeć do jak największego grona potencjalnych użytkowników naszych produktów. Podobnie jak w zeszłym roku, skupiliśmy się na imprezach muzycznych, lub takich, których muzyka była integralną częścią. Nie ograniczyliśmy się też do jednego gatunku. Choć głównymi gatunkami były Hip-Hop i Reagge, to byliśmy też na imprezach, na których dominowały rockowe riffy czy muzyka elektroniczna. W ten sposób z marką Mascotte można było się spotkać na krakowskich Juwenaliach, Ostróda Reggae Festival, Mazury Hip-Hop Festiwal w Giżycku, Polish Hip-Hop Festival w Płocku (największa hip-hop’owa impreza w Polsce), Regałowisku w Bielawie oraz w Gdańsku na Baltic Games. Spotkać też nas można było na jednej z imprez cyklu Rooftop Party w Krakowie.
Podczas każdej z wymienionych imprez obecny był nasz team promocyjny oraz zielony namiot ,,3 x better”. Odbywały się w nim konkursy i prowadzona była sprzedaż produktów z oferty TTI Poland. Na strudzonych festiwalowiczów czekała strefa relaksu, w której mogli odpocząć na naszych niebieskich leżakach.
Wspomniane konkursy polegały na zwinięciu jak największej liczby papierosów w określonym czasie. Część konkursów odbywała się przy użyciu ,,Krzywozwijarki” , a część polegała na własnoręcznym wykonaniu skrętów. Można powiedzieć, że każdy kto wziął udział w konkursie zwyciężał, bo każdy startujący otrzymywał nagrodę, choć najlepsi mogli liczyć na bardziej wartościowe upominki.
W działaniach wspierały nas hostessy, które za wypełnienie prostej ankiety rozdawały bibułkę i drobne upominki. Dodatkowo, każda osoba, która pokazała naszym hostessom, że polubiła profil Facebook lub Instagram Mascote.International mogła liczyć na niespodziankę w postaci okularów przeciwsłonecznych. Już teraz, blisko 50% instagaramowych followersów jest z Polski. Biorąc pod uwagę, że nie zakończyliśmy jeszcze naszych działań, śmiało można stwierdzić, że osiągnęliśmy spory sukces.
Część czasu poświęciliśmy też na promocję kart aromatyzujących Frizc. Cieszy nas duże zainteresowanie i dobre opinie na temat tego produktu. Liczymy, że wpłynie to na zwiększone zapotrzebowanie na ten produkt.
Nasz harmonogram przewiduje jeszcze uczestnictwo w Up To Date Festival w Białymstoku, ale to nie znaczy, że to tam zakończymy nasz imprezowy sezon. Wiele wskazuje na to, że można będzie jeszcze nas spotkać w innych miejscach. Zapraszamy do śledzenia naszej strony, na której będziemy informować o nowych aktywnościach.
Nawet najbardziej szczegóły opis nie odda w pełni atmosfery imprez, dlatego zapraszam do odwiedzenia, dołączonej do tej aktualności Galerii oraz do galerii w zakładce Multimedia, gdzie umieściliśmy więcej zdjęć z podziałem na poszczególne imprezy, w których wzięliśmy udział.