Snuffy gwiazdą Internetu część 2.
Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią, chcieliśmy wrócić do tematu promocji Ozona Snuffy Weiss w mediach społecznościowych. Dzisiaj chcieliśmy Państwu zaprezentować działania, jakie prowadzimy na Facebooku i Instagramie przy współpracy z poznańską agencją V&P.
Wybierając agencję kierowaliśmy się głównie zaprezentowanym pomysłem na całoroczne działania pozwalające na interesującą promocję marki. Od początku naszym celem było nawiązanie długoterminowej współpracy będącej gwarancją spójności materiałów publikowanych na przestrzeni całego roku.
Aktywności rozpoczęliśmy już w grudniu. Pierwsze posty, ze względu na czas ich publikacji, miały charakter świąteczno-noworoczny i miały być miłym wprowadzeniem w nową strategię działań w mediach społecznościowych.
Po tym wstępie przeszliśmy do kolejnego etapu strategii czyli edukacji, że Snuffy to bezpieczny beztytoniowy produkt oraz zachęcania do wspólnej zabawy.
Każdego tygodnia publikowane są około 3 posty zarówno na Facebooku, jak i Instagramie. Publikowane treści nawiązują do aktualnych świąt (Walentynki, Tłusty Czwartek), trendów (morsowanie) czy tego co dzieje się w Polsce czy na świecie (lądowanie na Marsie).
Przykładowe treści prezentujemy w galerii.
Prowadzone działania przynoszą wymierne rezultaty. Liczba osób „lubiących” profil Snuffiego na Facebooku wzrosła od początku prowadzenia działań o 44%. Imponujące są też wyniki pokazujące liczbę odbiorców, do których docierają promowane treści.
Podobnie rzecz ma się na Instagramie, gdzie możemy mówić o znacznie mniejszej liczbie obserwujących, ale równie zadowalających zasięgach.
Co ciekawe, użytkownicy Instagrama wykazują nieco inne preferencje jeśli chodzi o treści niż użytkownicy Facebooka. Wszystkie tego typu niuanse są jednak monitorowane przez agencję i uwzględniane podczas planowania kolejnych postów.
Przy współpracy z agencją V&P zorganizowaliśmy też degustację Snuffiego wśród poznańskich „morsów”.
Planowane są też kolejne działania w postaci konkursów w mediach społecznościowych i poszerzenia współpracy o promocję poprzez Influencerów, ale o tym opowiemy innym razem.
Snuffy gwiazdą Internetu część 2.
Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią, chcieliśmy wrócić do tematu promocji Ozona Snuffy Weiss w mediach społecznościowych. Dzisiaj chcieliśmy Państwu zaprezentować działania, jakie prowadzimy na Facebooku i Instagramie przy współpracy z poznańską agencją V&P.
Wybierając agencję kierowaliśmy się głównie zaprezentowanym pomysłem na całoroczne działania pozwalające na interesującą promocję marki. Od początku naszym celem było nawiązanie długoterminowej współpracy będącej gwarancją spójności materiałów publikowanych na przestrzeni całego roku.
Aktywności rozpoczęliśmy już w grudniu. Pierwsze posty, ze względu na czas ich publikacji, miały charakter świąteczno-noworoczny i miały być miłym wprowadzeniem w nową strategię działań w mediach społecznościowych.
Po tym wstępie przeszliśmy do kolejnego etapu strategii czyli edukacji, że Snuffy to bezpieczny beztytoniowy produkt oraz zachęcania do wspólnej zabawy.
Każdego tygodnia publikowane są około 3 posty zarówno na Facebooku, jak i Instagramie. Publikowane treści nawiązują do aktualnych świąt (Walentynki, Tłusty Czwartek), trendów (morsowanie) czy tego co dzieje się w Polsce czy na świecie (lądowanie na Marsie).
Przykładowe treści prezentujemy w galerii.
Prowadzone działania przynoszą wymierne rezultaty. Liczba osób „lubiących” profil Snuffiego na Facebooku wzrosła od początku prowadzenia działań o 44%. Imponujące są też wyniki pokazujące liczbę odbiorców, do których docierają promowane treści.
Podobnie rzecz ma się na Instagramie, gdzie możemy mówić o znacznie mniejszej liczbie obserwujących, ale równie zadowalających zasięgach.
Co ciekawe, użytkownicy Instagrama wykazują nieco inne preferencje jeśli chodzi o treści niż użytkownicy Facebooka. Wszystkie tego typu niuanse są jednak monitorowane przez agencję i uwzględniane podczas planowania kolejnych postów.
Przy współpracy z agencją V&P zorganizowaliśmy też degustację Snuffiego wśród poznańskich „morsów”.
Planowane są też kolejne działania w postaci konkursów w mediach społecznościowych i poszerzenia współpracy o promocję poprzez Influencerów, ale o tym opowiemy innym razem.