Rozpoczęła się nowa edycja Tobacco Premium
W lutym 2020 ruszyła kolejna, 7 już edycja naszego programu lojalnościowego Tobacco Premium, stworzonego specjalnie dla partnerów handlowych Tobacco Trading International Poland.
Zasady naszego programu są niezmiennie proste: rejestracja w programie, zakupy produktów z portfolio TTI Poland oraz wybieranie wymarzonych nagród rzeczowych. W tym roku w programie mamy nowy, pełny ciekawych produktów katalog nagród, z którego można korzystać w każdym momencie. Cyklicznie, pojawiać się też będą dodatkowe konkursy i quizy, dzięki którym każdy uczestnik ma szansę na ekstra zysk w postaci: bonów, premii, czy dodatkowych nagród i punktów. To nie wszystko na co mogą liczyć nasi klienci. W tym roku stawiamy na dodatkową wiedzę oraz stały kontakt z naszymi klientami. Dlatego właśnie uruchamiamy specjalny dział e-learning, dzięki któremu będzie można poszerzyć swoją wiedzę nie tylko dotyczącą produktów TTI Poland, ale także szeroko rozumianej sprzedaży.
Wisienką na torcie jest konkurs Mistrz Sprzedaży. Całoroczny rywalizacja dla najlepszych naszych klientów, gdzie nagrodą jest niesamowity weekendowy wyjazd pełny przygód i niezapomnianych wspólnych przeżyć.
A to jeszcze nie wszystko, co zaplanowaliśmy. Stałych partnerów oraz nowych klientów zapraszamy do tobaccopremium.pl oraz do pobrania mobilnej aplikacji.
Rozpoczęła się nowa edycja Tobacco Premium
W lutym 2020 ruszyła kolejna, 7 już edycja naszego programu lojalnościowego Tobacco Premium, stworzonego specjalnie dla partnerów handlowych Tobacco Trading International Poland.
Zasady naszego programu są niezmiennie proste: rejestracja w programie, zakupy produktów z portfolio TTI Poland oraz wybieranie wymarzonych nagród rzeczowych. W tym roku w programie mamy nowy, pełny ciekawych produktów katalog nagród, z którego można korzystać w każdym momencie. Cyklicznie, pojawiać się też będą dodatkowe konkursy i quizy, dzięki którym każdy uczestnik ma szansę na ekstra zysk w postaci: bonów, premii, czy dodatkowych nagród i punktów. To nie wszystko na co mogą liczyć nasi klienci. W tym roku stawiamy na dodatkową wiedzę oraz stały kontakt z naszymi klientami. Dlatego właśnie uruchamiamy specjalny dział e-learning, dzięki któremu będzie można poszerzyć swoją wiedzę nie tylko dotyczącą produktów TTI Poland, ale także szeroko rozumianej sprzedaży.
Wisienką na torcie jest konkurs Mistrz Sprzedaży. Całoroczny rywalizacja dla najlepszych naszych klientów, gdzie nagrodą jest niesamowity weekendowy wyjazd pełny przygód i niezapomnianych wspólnych przeżyć.
A to jeszcze nie wszystko, co zaplanowaliśmy. Stałych partnerów oraz nowych klientów zapraszamy do tobaccopremium.pl oraz do pobrania mobilnej aplikacji.