Zapraszamy do przeczytania interesującego wywiadu z Detlefem Hoffmannem.
Detlefe Hoffmann jest dyrektorem w dziale Product Management i komunikacji w Pöschl Tabak GmbH & Co. KG, a wywiad z nim ukazał się w Die Tabak Zietung.
W segmencie papierosów z kolei zwiększymy istotnie sprzedaż w bieżącym roku.
DTZ: Jakie produkty dostępne są obecnie w rodzinie Pueblo? Czym różnią się one od siebie? Jakie grupy docelowe mogą zostać pozyskane wraz z nowością – Pueblo Blue?
D. Hoffmann: W zakresie papierosów nasi klienci mogą obecnie wybierać spośród czterech rodzajów. Do produkcji Pueblo Classic, Green oraz Blue wykorzystujemy najwyższej jakości mieszanki całych liści Golden Virginia, a różnią się one przede wszystkim zawartością nikotyny i substancji smolistych, tak więc z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. Do Pueblo Burley z kolei stosujemy kompozycję wybornego Burley’a i szlachetnego tytoniu Java, które nadają tym papierosom aromatu.
Obok tytoni papierosowych Pueblo Classic oraz Pueblo Burley, jest także od lutego dostępna wersja Blue. Pueblo Blue jest perfekcyjnie wyważoną mieszanką o rozpoznawalnej, wysokiej jakości charakterystycznej dla tej marki, dedykowaną szczególnie wymagającym miłośnikom tytoni delikatniejszych. Sukces pierwszego miesiąca pokazał nam, że Pueblo Blue zostanie bardzo dobrze przyjęte, a dalszy potencjał tkwi w marce.
DTZ: Jak ocenia Pan poszerzenie całej oferty papierosów i tytoni pozbawionych dodatków na rynku? Czy stanowi to problem dla Pueblo (oraz innych, pionierów tego segmentu)? Czy istnieje wyraźna różnica w grupach docelowych dla Pueblo i dla produktów bez dodatków oferowanych przez koncerny?
D. Hoffmann: świadoma konsumpcja jest na czasie i podobnie sprawa wygląda w zakresie używek. Jak dotąd nie zapowiada się, by sprzedaż wyrobów tytoniowych pozbawionych dodatków miała być zagrożona stagnacją. Wręcz przeciwnie, wychodzimy z założenia, że rynek będzie rósł, zwłaszcza, że chodzi o względnie młody jego segment. Tym samym to, że oferta wciąż się rozrasta, jest logiczne. Dla handlowców różnorodność rynku jest z pewnością wyzwaniem. Wygrana DTV Tip Awards 2012 w zakresie produktów fine-cut pokazuje nam jednakże, że handlowcy są całkowicie świadomi, jak ważną rolę odgrywa w tym segmencie Pueblo. Do zawdzięczenia mamy dużo tym spośród naszych klientów, którzy identyfikują się z tą marką, co uwidacznia się w wiernym i stale wzrastającym gronie zwolenników.
DTZ: Co przemawia za tym, że Wasz partner handlowy szczególnie opowiada się po stronie Pueblo? W jaki sposób wspiera go Pöschl Tabak?
D. Hoffmann: Jako firma rodzinna, o bogatej tradycji stawiamy zawsze najwyższe wymagania co do jakości naszych produktów i tym samym – marce Pueblo. W 2010 roku, uzyskaliśmy certyfikat International Food Standard (IFS) i tym samym udało nam się osiągnąć najlepszy z możliwych stopni certyfikacji, a to dzięki najwyższej jakości. Marka Pueblo jest również nieprzerwanie wspierana różnorodnymi materiałami promocyjnymi, zamieszczane są również ogłoszenia i dodatki reklamowe w specjalistycznych, branżowych mediach.
Poza tym promocyjną uczestniczymy z marką Pueblo w różnych wydarzeniach, jak na przykład festiwale muzyczne itp., by uczynić produkt bardziej znanym oraz po to, by pielęgnować bliski kontakt z naszą grupą docelową.
DTZ: Jakie znaczenie w portfolio marki Pöschl Tabak ma Pueblo? Czy widzi Pan jakiś potencjał ekspansji?
D. Hoffmann: Tuż obok tabaki i tytoniu fajkowego, także produkty fine-cut oraz papierosy zajmują ważne miejsce w portfolio firmy Pöschl Tabak. oczywiście w tym także Pueblo. W 2013roku dzięki Pueblo Blue już rozbudowaliśmy portfolio. Nadal na bieżąco będziemy śledzić oczekiwania konsumentów i poszerzać naszą ofertę tak, by umacniać znaczącą i rzetelną pozycję marki na rynku.
Jako firma rodzinna, o bogatej tradycji stawiamy zawsze najwyższe wymagania co do jakości naszych produktów i tym samym - marce Pueblo
Zapraszamy do przeczytania interesującego wywiadu z Detlefem Hoffmannem.
Detlefe Hoffmann jest dyrektorem w dziale Product Management i komunikacji w Pöschl Tabak GmbH & Co. KG, a wywiad z nim ukazał się w Die Tabak Zietung.
W segmencie papierosów z kolei zwiększymy istotnie sprzedaż w bieżącym roku.
DTZ: Jakie produkty dostępne są obecnie w rodzinie Pueblo? Czym różnią się one od siebie? Jakie grupy docelowe mogą zostać pozyskane wraz z nowością – Pueblo Blue?
D. Hoffmann: W zakresie papierosów nasi klienci mogą obecnie wybierać spośród czterech rodzajów. Do produkcji Pueblo Classic, Green oraz Blue wykorzystujemy najwyższej jakości mieszanki całych liści Golden Virginia, a różnią się one przede wszystkim zawartością nikotyny i substancji smolistych, tak więc z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. Do Pueblo Burley z kolei stosujemy kompozycję wybornego Burley’a i szlachetnego tytoniu Java, które nadają tym papierosom aromatu.
Obok tytoni papierosowych Pueblo Classic oraz Pueblo Burley, jest także od lutego dostępna wersja Blue. Pueblo Blue jest perfekcyjnie wyważoną mieszanką o rozpoznawalnej, wysokiej jakości charakterystycznej dla tej marki, dedykowaną szczególnie wymagającym miłośnikom tytoni delikatniejszych. Sukces pierwszego miesiąca pokazał nam, że Pueblo Blue zostanie bardzo dobrze przyjęte, a dalszy potencjał tkwi w marce.
DTZ: Jak ocenia Pan poszerzenie całej oferty papierosów i tytoni pozbawionych dodatków na rynku? Czy stanowi to problem dla Pueblo (oraz innych, pionierów tego segmentu)? Czy istnieje wyraźna różnica w grupach docelowych dla Pueblo i dla produktów bez dodatków oferowanych przez koncerny?
D. Hoffmann: świadoma konsumpcja jest na czasie i podobnie sprawa wygląda w zakresie używek. Jak dotąd nie zapowiada się, by sprzedaż wyrobów tytoniowych pozbawionych dodatków miała być zagrożona stagnacją. Wręcz przeciwnie, wychodzimy z założenia, że rynek będzie rósł, zwłaszcza, że chodzi o względnie młody jego segment. Tym samym to, że oferta wciąż się rozrasta, jest logiczne. Dla handlowców różnorodność rynku jest z pewnością wyzwaniem. Wygrana DTV Tip Awards 2012 w zakresie produktów fine-cut pokazuje nam jednakże, że handlowcy są całkowicie świadomi, jak ważną rolę odgrywa w tym segmencie Pueblo. Do zawdzięczenia mamy dużo tym spośród naszych klientów, którzy identyfikują się z tą marką, co uwidacznia się w wiernym i stale wzrastającym gronie zwolenników.
DTZ: Co przemawia za tym, że Wasz partner handlowy szczególnie opowiada się po stronie Pueblo? W jaki sposób wspiera go Pöschl Tabak?
D. Hoffmann: Jako firma rodzinna, o bogatej tradycji stawiamy zawsze najwyższe wymagania co do jakości naszych produktów i tym samym – marce Pueblo. W 2010 roku, uzyskaliśmy certyfikat International Food Standard (IFS) i tym samym udało nam się osiągnąć najlepszy z możliwych stopni certyfikacji, a to dzięki najwyższej jakości. Marka Pueblo jest również nieprzerwanie wspierana różnorodnymi materiałami promocyjnymi, zamieszczane są również ogłoszenia i dodatki reklamowe w specjalistycznych, branżowych mediach.
Poza tym promocyjną uczestniczymy z marką Pueblo w różnych wydarzeniach, jak na przykład festiwale muzyczne itp., by uczynić produkt bardziej znanym oraz po to, by pielęgnować bliski kontakt z naszą grupą docelową.
DTZ: Jakie znaczenie w portfolio marki Pöschl Tabak ma Pueblo? Czy widzi Pan jakiś potencjał ekspansji?
D. Hoffmann: Tuż obok tabaki i tytoniu fajkowego, także produkty fine-cut oraz papierosy zajmują ważne miejsce w portfolio firmy Pöschl Tabak. oczywiście w tym także Pueblo. W 2013roku dzięki Pueblo Blue już rozbudowaliśmy portfolio. Nadal na bieżąco będziemy śledzić oczekiwania konsumentów i poszerzać naszą ofertę tak, by umacniać znaczącą i rzetelną pozycję marki na rynku.