Cygaretki Supremo X otrzymały Perłę Rynku FMCG
We wtorek 11 czerwca w Hotelu Renaissance w Warszawie odbyło się uroczyste wręczenie nagród dla nowości, które zwyciężyły w 13. edycji badania Perły Rynku FMCG 2019 oraz 14. edycji Pereł Rynku Kosmetycznego 2019.
Niezwykle miło jest nam Państwa poinformować, że cygaretki Supremo X Original i Supremo X Blue zostały podczas niej nagrodzone Perłą Rynku FMCG Srebro.
Bardzo cieszy nas fakty, że pierwsze w Polsce cygaretki typu slim znalazły uznanie wśród członków Jury, którzy dokonywali oceny. To kolejny dowód na to, że podejmowane przez naszą firmę decyzje dotyczące wprowadzanych produktów odpowiadają na potrzeby Konsumentów.
Podobnie jak w latach ubiegłych, celem projektu było wyłonienie najlepiej przyjętych przez rynek nowości spożywczych, kosmetycznych i chemicznych. Zwycięzców wskazało łącznie 50 ekspertów – członków zarządów oraz managerów ds. zakupów firm handlowych. Po raz pierwszy w historii projektu do grona jurorów dołączyli przedstawiciele sieci stacji paliw, które prowadzą sprzedaż detaliczną artykułów FMCG. Każdy z ekspertów przetestował wszystkie zgłoszone do badania produkty. Zgodnie z regulaminem, były to nowości (lub produkty, które przeszły istotną modyfikację) wprowadzone do sprzedaży między 1 marca 2018 roku a 1 marca 2019 roku.
Cygaretki Supremo X otrzymały Perłę Rynku FMCG
We wtorek 11 czerwca w Hotelu Renaissance w Warszawie odbyło się uroczyste wręczenie nagród dla nowości, które zwyciężyły w 13. edycji badania Perły Rynku FMCG 2019 oraz 14. edycji Pereł Rynku Kosmetycznego 2019.
Niezwykle miło jest nam Państwa poinformować, że cygaretki Supremo X Original i Supremo X Blue zostały podczas niej nagrodzone Perłą Rynku FMCG Srebro.
Bardzo cieszy nas fakty, że pierwsze w Polsce cygaretki typu slim znalazły uznanie wśród członków Jury, którzy dokonywali oceny. To kolejny dowód na to, że podejmowane przez naszą firmę decyzje dotyczące wprowadzanych produktów odpowiadają na potrzeby Konsumentów.
Podobnie jak w latach ubiegłych, celem projektu było wyłonienie najlepiej przyjętych przez rynek nowości spożywczych, kosmetycznych i chemicznych. Zwycięzców wskazało łącznie 50 ekspertów – członków zarządów oraz managerów ds. zakupów firm handlowych. Po raz pierwszy w historii projektu do grona jurorów dołączyli przedstawiciele sieci stacji paliw, które prowadzą sprzedaż detaliczną artykułów FMCG. Każdy z ekspertów przetestował wszystkie zgłoszone do badania produkty. Zgodnie z regulaminem, były to nowości (lub produkty, które przeszły istotną modyfikację) wprowadzone do sprzedaży między 1 marca 2018 roku a 1 marca 2019 roku.