Sezon imprezowy możemy oficjalnie uznać za otwarty. Po targach konopnych, które odbyły się w Krakowie, wybraliśmy się na juwenalia do Olsztyna.
60. edycja Kortowiady – bo tak nazywają się olsztyńskie juwenalia – odbyła się w dniach 15 – 19 maja i zgromadziła, według danych organizatorów, około 100 tysięcy osób.
Nasza ekipa w Olsztynie pojawiła się po raz pierwszy, ale wiele osób i tak kojarzyło markę Mascotte. Stoisko usytuowane było w strefie ogólnodostępnej, co sprawiło, że liczba odwiedzających przerosła nasze oczekiwania, z czego bardzo się cieszymy.
W naszych namiotach, można było skorzystać ze strefy relaksu i odpocząć na niebieskich leżakach Roll Your Own. Co godzinę starliśmy się też organizować konkursy, w których do wygrania były gadżety i produkty marki Mascotte.
Hostessy zachęcamy uczestników do wypełnienia krótkiej ankiety dotyczącej marki. Każdy, kto zdecydował się poświęcić chwilę, mógł liczyć na drobny upominek. Za polubienie Mascotte w mediach społecznościowych można było zgarnąć dodatkowo okulary.
Dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzili nasze stoisko. Mam nadzieję, że podczas Kortowiady bawili się tak dobrze jak my. Mam też nadzieję, że za rok uda nam się znów odwiedzić Olsztyn podczas juwenaliów.
Zapraszamy do galerii, gdzie przygotowaliśmy krótką fotorealcję z naszych działań.
Sezon imprezowy możemy oficjalnie uznać za otwarty. Po targach konopnych, które odbyły się w Krakowie, wybraliśmy się na juwenalia do Olsztyna.
60. edycja Kortowiady – bo tak nazywają się olsztyńskie juwenalia – odbyła się w dniach 15 – 19 maja i zgromadziła, według danych organizatorów, około 100 tysięcy osób.
Nasza ekipa w Olsztynie pojawiła się po raz pierwszy, ale wiele osób i tak kojarzyło markę Mascotte. Stoisko usytuowane było w strefie ogólnodostępnej, co sprawiło, że liczba odwiedzających przerosła nasze oczekiwania, z czego bardzo się cieszymy.
W naszych namiotach, można było skorzystać ze strefy relaksu i odpocząć na niebieskich leżakach Roll Your Own. Co godzinę starliśmy się też organizować konkursy, w których do wygrania były gadżety i produkty marki Mascotte.
Hostessy zachęcamy uczestników do wypełnienia krótkiej ankiety dotyczącej marki. Każdy, kto zdecydował się poświęcić chwilę, mógł liczyć na drobny upominek. Za polubienie Mascotte w mediach społecznościowych można było zgarnąć dodatkowo okulary.
Dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzili nasze stoisko. Mam nadzieję, że podczas Kortowiady bawili się tak dobrze jak my. Mam też nadzieję, że za rok uda nam się znów odwiedzić Olsztyn podczas juwenaliów.
Zapraszamy do galerii, gdzie przygotowaliśmy krótką fotorealcję z naszych działań.